tisdag 24 april 2012

Uppsats

Jag har idéer för mig.
saker som pågår.
och helt plötsligt, bara sådär, har jag gjort mig utan jobb.
För principer. Och vad man vill förmedla. Och vad man kan stå för.
Magkänsla. spelar stor roll.

Ibland kan jag tänka att mina principer kanske borde budas bort på tradera. Ekonomin skulle se så mycket bättre ut då. Jappsan. Så är det.

Men friheten, Ah ! Att kunna vara den som markerar. Som inte har en massa hoper av måsten som kunde hindrat besluten.
Och stödet.  Jag vet att mina kollegor förstår och håller med mig.



________________

Och nu då.
 Sitter jag med hur mycket tid att spilla som helst efter juni?
Ja förmodligen.
jahaja. så med tanke på 21:a majs deadline lägger jag all fokus på min uppsats.


Njae.
___________
Skärpning för böveln.
Till sak!
C-uppsats.







Inga kommentarer: