torsdag 15 april 2010

mina utsikter

Sitter och funderar över helgen.
Vill ta mig en tur till Göteborg, men hinner jag?
Är det resonabelt att slänga sina bensinpengar på en tur&retur till WSJ clublokal för att dansa några timmar på fre eller lördag? När man nu inte fick plats på kursen?

Eller?
Jag har inte plockat av mina vinterdäck från bilen som jag nästan aldrig åker i. Men det har ingen annan heller, så det måste därmed bli prio: ett.

Så två då?
Rita klart mönstret till sommarklänningen?
Gå ner till Astrid och öva på min redovisningssång?
Beskära vinbärsbuskarna?
Sätta potatis. ( nej, det får va)

Eller skriva klart Tayloruppgiften så att den blir done & delt med?

och varför flaggar de idag? Har jag missat nåt?
inte firar man väl att det är sista ansökningsdag för högskolestudier heller?

Det är lustigt, men så fort man kunnat sitta en halvdag i solen på uteserveringen så blir det så otroligt mycket som man ska hinna göra. Och ja. Jag gillar det ändå. Även om jag wastear en massa tid som bara försvinner på tågen från Hemma till Värmlandet.