måndag 25 januari 2010

Some Peopole Have REAL Problems

Jag lyssnar på Sia.
Det gör jag ofta.

Då ringer den nyare vännen om en värld som brakat ihop.
Heja heja.
Kom in eller stå kvar.
Nej. Hörru du. Ge dig iväg.

Jag bakar. Kanelhjärtan och rågkakor. Måste göra saker.
Annars.

Jag har planer för den här veckan.
Imorgon blir det värmlandvisit. Då ska jag försöka marknadsföra mig själv för den där PBK. Kanske att jag kan få en timanställning och äntligen lite pengar. Sen ska jag göra allt jag kan för att skingra tankarna bort från det där som inte släpper taget om huvudet. Jag börjar tro att det grubblandet varken får eller leder till något svar.

Och till helgen ska jag dansa. Min första Uppsalaupplevelse.
Dansa, dansa så att rather happy goes Lucky. Har höga förhoppningar.

Frågan är om man ska ge sig på textilkurserna i vår också. Skulle det bli så vore det önskvärt om jag lyckades klämma in ett Boråsbesök.


____________
Sia - Some People Have REAL Problems
Frida Hyvönen - Why Do You Love Me So Much

Inga kommentarer: